Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

my day...PLAYING ..AGAIN!

Σήμερα λοιπόν όλη την ημέρα περιμέναμε τον αγώνα....Έτσι και εγώ είχα μετακομίσει στο μέσα δωμάτιο..να μην γκαντεμιάσω το σαλόνι και το Μελομακάρονο ,που με πετάει έξω γιατί ουρλιάζω (σορυ Γαύρος τι περιμένεις να είμαι φυσιολογικός άνθρωπος βλέποντας αγώνα??)...αφού κουβάλησα όλα μου τα αξεσουάρ για τις δημιουργίες μου...κάτι έπρεπε να κάνω να περάσουν οι ώρες...Ελλαδάρα μου σε ευχαριστώ ..τουλάχιστον γέλασε το χειλάκι μας σήμερα!Η προετοιμασία για τον αγώνα....έψησα ψωμί,πήρα μπύρες,έκανα μια πιατέλα με καλούδια για τον καλό μου...και την κοπάνησα στα ιδιαίτερα μου προσπαθώντας να μην ακούω τα "ωχ","μη" από το μέσα δωμάτιο και από το μπαλκόνι ,καθώς όλοι φυσικά τριγύρω έβλεπαν και αυτοί τον αγώνα!!!!Κι όταν μπήκε το γκολ....ΤΖΟΥΠ το Μελομακάρονο ορμάει μέσα και με αρπάζει!!!!!Γιατί ούτε τον αγώνα έβλεπα,απαγορεύεται ΚΑΙ αυτό...λόγοι γκαντεμιάς!!!!!!Σε αυτά τα 90 και κάτι λεπτά...ολοκλήρωσα τις δημιουργίες που είχα αφήσει στην μέση...Το άσπρο σπιτάκι είναι ιδέα των Sofan ΕΔΩ βέβαια μεταλλαγμένο καθώς δεν έχω μηχανή και το έκανα στο χέρι..οπότε είναι λίγο ατσούμπαλο το καημένο..αλλά έκανα την προσπάθεια!!!!!!Φιλάκια και καλή μας νύχτα!!!!!!!!!!PS.Επίσης χρησιμοποίησα και ένα καινούριο εργαλείο επεξεργασίας φωτογραφιών που μας το προτείνει το 365 days of bliss ΕΔΩ και έφτιαξα ΞΑΝΑ το ματάκι του καλού μου ....η τελευταία φωτογραφία...


το ψωμάκι μου...ολικής αλέσεως από τα χεράκια μου!!!

τα καλούδια για το καλό...και το Μελομακάρονο!!!!

Και η φτώχια θέλει καλοπέραση!!!!

για την μαμά.....

για εμάς.....

Το amore mio...


13 σχόλια:

  1. ο δικός μου αντί να με εξορίσει απλά πήγε και είδε τον αγώνα έξω με τους φίλους του κι εγώ απλώθηκα στον καναπέ και απόλαυσα το ματς παίζοντας παράλληλα με το μπλογκ μου...ωραίες στιγμές!!!
    να είχα και τα μεζεδάκια σου..... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααα....πολύ όμορφα όλα!!! Εγώ έχω κόψει το ποδόσφαιρο λόγω φανατισμού. Δεν κάνει καλό στην υγεία των γύρω μου! :D
    Πέρασες όμως δημιουργικά την ώρα σου!!!!

    Καλημερίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα τα μεζεδάκια σου, γειά στα χέρια σου!όσο για για τις δημιουργίες σου καταπληκτικές!Μπράβο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφιές μας δείχνεις πάλι ααχ μου άνοιξες και την όρεξη είναι και η ώρα τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου έκανε ένα καλό το αμόρε, σε άφησε να δημιουργήσεις με την ησυχία σου!!! χι χι χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα φαίνονται τα μεζεδάκια σου!! Τελικά η επιχείρηση αποκλεισμός στο δωμάτιο δούλεψε!! Πέρασε η εθνική μας! χιχι! Το μάτι ακόμη καλύτερο από την πρώτη φορά!! Και τα σπιτάκια κουκλίστικα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ να έχει πιο συχνά αγώνα.... τα έκανες όλα σούπερ!!! Γκαντέμο ξεγκαντέμο... έχεις ταλέντο αλλού! Σε φιλώ γλυκά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια τα σπιτάκια που έφτιαξες, πολύ παιχνιδάρικα και με ωραία χρώματα! Από ότι φαίνεται δούλεψε το tutorial μας! Μα και ψωμί ζυμωτό από τα χεράκια σου... τι να πω... ήταν μια πολύ δημιουργική βραδιά!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ...Sofan το προσπάθησα!!!!Μακάρι να είχα μηχανή....ευχαριστώ πολύ για τα λογάκια σου τα καλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η πιατέλα λέει πολλά! Αλλά και η τελευταία με το μάτι! Τι χρώμα είναι αυτό!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...