Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

still crocheting...

Τελικά τα λουλουδάκια τα χθεσινά με έβαλαν για τα καλά ξανά στο θέμα του πλεξίματος.Μόνο που δεν ήξερα πώς να τα συνδυάσω....Κάνοντας μια βόλτα στις φωτογραφίες μου βρήκα μία από πέρυσι το καλοκαίρι στο Νησί όπου πίναμε καφέ σε ένα απίθανο μαγαζάκι με το Αγροτικάκι. Και κάπως έτσι ήρθε η έμπνευση σχετικά με τα χρώματα.....Το σχέδιο το είχα δει σε ένα αγαπημένο μου blog και...δείτε τα αποτελέσματα....μόνο που δεν έχω καρφίτσα για να βάλω...αλλά θα ψάξω στα σεντούκια μου αργότερα!  Και το extra κουμπί κάπως θα το κάνω δαχτυλίδι..δεν έχω ΚΑΜΙΑ ιδέα πώς!!Τώρα καφέ με το Μελομακάρονο...




φιλάκιαααα και καλό μήνα!

3 σχόλια:

  1. Μου αρέσει η ιδέα!!! Και το τελικό αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι όμορφα πραγματάκια φτιάχνεις, εχω αρχίσει δειλά να ασχολουμαι απο πέρσυ το καλοκαίρι και εχω φτιάξει 2 σκουφάκια απο tutorials στο νετ!!! Άψογο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...