Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Βλέπουμε και δεν μιλάμε.......Follow my blog with Bloglovin

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3853894/?claim=w43pubhtvhy">Follow my blog with Bloglovin</a>

Λοιπόν....από χθες περιμένω σχόλια , απαντήσεις, κάτι βρε αδερφέ όσο αφορά την ανάρτηση με τα φουστανάκια...Πολύ πλάκα....Προσωπικά ξεκίνησα το δικό μου το οποίο και θα στείλω...Επίσης ενημέρωσα τον σύλλογο γυναικών του χωριού στο οποίο έχω την τύχη να δουλεύω και βρήκαμε ήδη και στέγη γυναικών για να δωρίσουμε και εκεί φουστανάκια......

BUT ...βρε κορίτσια αφήστε και κανένα σχόλιο...λες και είμαι μόνη μου αισθάνομαι........Τώρα θα μου πείτε "ΟΡΕ κοπελιά μπαίνεις μια στις τόσες και θες να σου μιλάμε κιόλας??????". Correct.......Τρομάρα μου ζητάω και τα ρέστα.........Αλλά να......μία στους τρεις μήνες έχω άδειαααααα.........Δεν με λυπάται κανείς???????

Προσπαθώ να κάνω αυτό με το bogloving.....Το κάνω σωστά?? Αν κάποιος ξέρει πείτε...Δεν έχω ιδέα τι κάνω..Πάντως σας έχω όλες εκεί και σας ακολουθώ....το δικό μου δεν ξέρω πώς να βάλω εκεί μέσα..............

Όσο αφορά την άδεια τώρα.......Ένα σας λέω φάλαινα θα γυρίσω...Πολύ φαγητό..πολύυυυυυυυ φαγητόοοοοοοο!!!!!!!! Ουφ.....πατατάκια, πίτσες, σουβλάκια όλα έχουν παρελάσει από το στομάχι μου.....Μα έχεις το Μελομακάρονο από δίπλα και πάλι πίτσα κάνει ΤΙ να κάνω να μην φάω????? Να παρεξηγηθεί ο αντρούλης μουουυυυυ???????

Βγάζω φωτογραφίες γατόνια σε περίεργες φάσεις...

Τώρα τι να πεις.......

Και φυσικά φτιάχνω πάλι κάτι ..Φυσικά και πήρα μαζί μου διάφορα ..μαλλί, τσόχα κτλ...Πού ξανά άδεια.........

Αυτάκια.........

Ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος για βόλτες δυστυχώς αλλά ας μην γκρινιάζω...έφαγα και αρκετό χιόνι φέτος..ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΛΑ είμαστε!!!!!!!!

Κορίτσια σας φιλώ πάω να τσακίσω τις homemade πίτσες του καλού μου (φωτογραφίες αύριο..) και σκεφτείτε πάλι σας παρακαλώ το χθεσινό μου post ΕΔΩ και....μιλήστε.....

Φιλάκια πολλάααααααααααααααααα


2 σχόλια:

  1. χα χα χα,,, α ρε Fo μου!!!! :) καλά κάνεις και έχεις όλα τα σύνεργα!!! φτιάχνε, φτιάχνε!!! σύντομα θα κάνω Repost να ξέρεις γαι ατ φουστανάκια!!!! εσύ είσαι γρήγορη καλέ που το έφτιαξες κιόλας!!! για πότε το έγραψες, πότε το έκανες!! :) φιλάκια, μη νιώθεις μόνη!!! ααα με το bloglovin δεν ξέρω να σε βοηθήσω!! κι εγώ αρχάρια είμαι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δεν έβλεπα την παραπομπή στη Ρένα δε θα την έπαιρνα χαμπάρι την ανάρτηση...μη μαλώνεις καλέ!..κι εγώ που την είδα δεν ξέρω πως να βοηθήσω κι αν θα μπορέσω..
    Για το bogloving είχα κάνει τα βήματα με οδηγίες από άλλο μπλογκ..σαν στραβή πήγα και δεν ξέρω αν τα έκανα και σωστά για να σε βοηθήσω..πέρνα αν θες από τη Vivika..
    http://thewanderingdeer.blogspot.gr/2013/03/bye-bye-google-reader.html
    Καλά η γάτα είναι απίστευτη!!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...