Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Winter.....

Καλά έχω να γράψω έναν αιώνα....Πολύ δουλειά, πολλές ευθύνες....Τα είχα πάρει κιόλας με τον εαυτό μου που κάθισε και ασχολήθηκε με μία πατσαβούρα ...η οποία κάθεται και διαβάζει τι και πότε το γράφω...έκοψα από το Blog...
Μπλα από εδώ μπλα από εκεί από μπλογκοφιλενάδες είπα να ξαναεπανέλθω...

Εσείς όλες καλά??? Αντέχουμε τα δύσκολα???......

Καταρχήν ευχαριστώ πολύ πολλές κοπέλες που επικοινωνούσαν μαζί μου αυτό το διάστημα...

Και.........ΔΕΙΤΕ....












Μεγάλωσε ο Ρούντυ.........Και έχει γίνει ένας πανέξυπνος σκύλος...ο οποίος έχει λοιμώδη τραχειοβρογχίτιδα αυτή την στιγμή, κάθεται με κουβερτούλα δίπλα στο τζάκι και πίνει αντιβίωση.....Κούκλος δεν είναι??? Να ναι καλά αυτό το σκυλί με βοήθησε πολύ αυτούς τους μήνες...Καταρχάς με τις βόλτες του αδυνάτισα κι εγώ , μην τον βλέπετε μικρούλη, κυνηγόσκυλο είναι και τρέχει ..οπότε καταλαβαίνετε τι πόδι έχω κάνει....Ερχόμουν σπίτι μες στα νεύρα από την δουλειά..φιλάκια ο Ρούντυ , χαδάκια....μια χαρά...Ακούει και δεν μιλάει..βασικότατο..έχει μάθει τα πάντα!!Για το σύστημα υγείας...για τις βλακείες από την καθημερινότητα , για τις βλαμένες κότες που ασχολούνται με τα πάντα εκτός από τα χάλια τους..ξέρετε τώρα, μικρά καθημερινά κους κους....

Πολύ καλά καταλάβατε...Τα είχα πάρει για αρκετό διάστημα ώσπου σκέφτηκα...Ρε συ ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ??? Στην ιατρική πάντα εκλογικεύουμε τα πράγματα στο τέλος ....Και η απάντηση είναι μία....Γιατί έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν???? Με ότι συνεπάγεται αυτό.......Ή αλλιώς διάγνωση ΥΣΤΕΡΙΑ, ΑΝΥΔΩΝΙΑ και ότι άλλο ξεκινάει από Α τα οποία δεν τα γράφω γιατί διαβάζει κι άλλος κόσμος ...Οπότε ΑΝΤΕ ΤΖΟΥΣ ...και πολύ ασχοληθήκαμε...

Και αυτά ως πρόλογος και ως μήνυμα ....Κατά τα άλλα η ζωή στο μικρό χωριό κυλάει μια χαρά, η δουλειά δυσκολεύει, αλλάαααααααααα δεν χάνουμε το κουράγιο μας και.......ΠΛΕΚΟΥΜΕ!!!!!!




Να δω σε πόσα χρόνια θα τελειώσει αυτή η κουβέρτααααα.....Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι εκείνη που είχα αρχίσει πριν 1 1/2 χρόνια...Εκείνηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ε μαααααααααα.......Πώς να τελειώσει όταν έχεις αυτό δίπλα σου????





Μου τραβάει την κουβέρταααααααααα!!!!!!!!!Ο καημενούλης είχε έναν βήχα....μα τον πήγα να παίξει με άλλα σκυλάκια και κόλλησε!!! Λες και τον πήγα στον παιδικό!! Θα τρελαθώ!!!!





Και το μαξιλαράκι ναι Ρούντυ ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μου χει πάρει τα μυαλά αυτό το σκυλί!!!

Και κάπως έτσι κυλάει η ζωή μου...Δεν έχει αλλάξει κάτι , εν αναμονή ίσως καλύτερων συνθηκών εργασίας...Θα δείξει...

Σας φιλώ όλες και κάθομαι να σας διαβάσω και όλες!!!!!!!

1 σχόλιο:

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...